Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, October 09, 2007

r a b u

Hari ni aku

1. buke puasa kat Kagumas
2. bincang dgn yeh psl mesir
3. gembire sebab aku bejaye khatam quran
4. terbaca blog seorang jr di MMU dulu. Sayu, insaf jugak. Aku pk, apsal aku tak pandai menulis mcm tu? Tapi aku bangga dengan penulisan die.
Die tatau pun aku tulis psl blog die ni..tapi aku nak ucapkan tahniah kat die dan beberapa org sahabat die yang lain. Sebab, berjaye menghiburkan dan dlm masa yg mase buat aku berpk. Tahniah la ye Encik Fa.

5. Aku btau supervisor aku psl planning ke Mesir. Alhamdulillah die ok. an die kate ' after u get back here pls call me ok?? if got vacancy i want u back' hehe :D

6. aku kene bambu ngan asst mngr aku. Aku x kisah sebab mmg salah aku hehe.
7. gayut ngan shy
8. aku rase rindu utk tinggalkan sme ni walaupun utk sementara.

9. aku doa supaya smenye dipermudahkan, dan supaye kite sme dpt kekuatan..sedikit pun sudah memadai.

hehe pastu aku tatau dah nak tulis ape..nak tido pulak.
oh tambahan

10. kad jemputan aku dah siapp

No comments: