Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 06, 2004

hari pekse paper yg ke3

huhu..berakhirla sudah mental tocher yg melibatkan cross cultural mngmnt, ecommerce dan juge global mngmnt. huii..yg paling goreng ikan masak ayam mmg la paper global mngmnt!! adeh..bersyukurla aku x pensan tatkale menjawab soklan2 yg telah direka bentuk oleh incik ridhwan fontaine tesayang..huhu

esok lak paper creative expression ngan pms..both paper ni kene tengok past yr..waaajib!! hihi..sebabbb..dua2 paper ni tetiap tahun soklan lebey kurang!! yeah!! pastu..hari laaaast is paper comel:
tcn yg direka bentuk oleh lecturer comel..kc khor!!

hoyiioo bile la nak abis xm ni..penin penin!!
td lepas xm terus je membelasah roti canai di fcm cafe bersame aini dan fy..biasela..makan ditemani gossip2 terkini..melodi gitu :D

hisk..budak sapik ni suke kaco org dikale tengah sonok mengupdate blog..tetibe dah tatau ape nak tulis..mmg nak kene belasah dak sapik ni..

ni ialah diantara ayat2 yg digunekan untuk mengaco aku:

aku: aku nak update blog nih
sapik: alaaaa .. update blog je keje
sapik: tade keje lain ke ape
sapik: ape telekom baya ko suh ko update blog ke
aku: jap ye
sapik: iskk ko nih
BUZZ!!!
sapik: ahahaha .. kaco ko
sapik: kaco ko
sapik: kaco ko
sapik: kaco ko
aku: kaco la
aku: x effect pon
sapik: effectttttt
sapik: ahahahah ... best2
sapik: kaco lgg
sapik: kaco lgg
sapik: kaco lgg
sapik: kaco lgg

ahahaha..padan muke ko..gelemer kejap..:D..dah aa selambe pggl kawan die org tua ganyut!! ahahah
tappela..nak men gem la pulak..
nnti akan di update lagi bile ade waktu dan mase :D









No comments: