Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, January 16, 2005

marine walk~

tajuk xde kene mengena dengan blog..haha

tengah2 bace blog kak anis tetibe terjatuh cinte kat jepun, kat kaduk dan juge syed mukhriz...ehehe..[kene bace blog tu dulu baru korang paham]

bile merenung mase depan camnilah jadinye..tatau nak ke mane..nak kije ke..nak blaja ke..pastu nak blaja tu katne..local ke..uk ke..jepun ke..aussie ke.. and back to basic..soalan pertame..'ade duit keee?' haha..soklan cepumas yg bleh dijawab dengan kesedihan jek..sabo je le..eheh

klu tanye impian ..mmg impian aku nak travel to the whole world..nak tengok satu dunia..nak rakam segale ragam.. :) pastu nnti bile dah ade anak cucu..ade jugak mende nak dicerite..
setakat ape yg aku blaja kat uni..aku rase x banyak yg aku bleh cerite balik :)

pasal umat islam? hmm skang ni pun aku x berjaya lagi jd umat islam yg boleh dicontohi..
tapi cite2 tu mmg ade.. :) haish..apela nak jadi ek? eheh
'lepas solat maghrib tu duduk2la atas sejadah dulu..bace quran sikit..doa2 sket..kan best tu..bleh la kan kan?' ayat yeh lepas aku cite yg sejak prektikal n part time ni takde mase langsung aku dapat luangkan utk bace quran..kinda sad huh?thanx yeh ;)

a few days a go denga biter sorang penyanyi nasyid buntingkan anak org..ye ke tak citer tu aku tatau..tapi kalau la betul..sedih sangat la plak..
tapi efek citer tu betul2 menyakitkan telinge dan hati lantas aku dah bertukar selera drpd nasyid local kpd nasyid yusuf islam ..kaset die yg baru aku beri 'i look, i see..' ..belila korang..best sangat!! :)

baru ni mimpi yg satu family aku gi penang..mandi laut..pastu tetibe air naik tinggi sangat..rupenye tsunami lagi sekali..
sumer lari..aku pon lari..genting sangat mase tu..
dah reda sumer br aku pasan yg mama, abah, aiman ngan nisah are amongst the victims..sedihnye..takoott sangat..
terus terpk camne nak teruskan idup..

tapi tu la..mimpi tu amat2 la menginsafkan aku yg nakal teramat2 ni..semoge mimpi tu hanye mimpi je..takot sangat..





No comments: