Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, May 06, 2007

survey tah pape

1. Bekas kekasih saya adalah :
>> baldi

2. Saya sedang mendengar :
>> bunyi air dalam toilet

3. Mungkin saya patut :
>> tidur

4. Saya suka :
>> tidur

5. Sahabat-sahabat baik saya :
>> bijak, cantik, baik dan single..berbaloi kalau berkenalan :D

6. Saya tak paham :
>> care2 nak main snooker

7. Saya kehilangan :
>> diri saya

8. Ramai yang berkata :
>> crap daripada make sense

9. Makna nama saya di muka depan
Friendster saya bererti :
>> bunge teratai :D

10. Cinta itu :
>> macam kelip2 kat kampung kuantan

11. Disuatu tempat, seseorang sedang :
>> gembira sebab mungkin seseorang baru lahir

12. Saya akan cuba :
>> jadi best

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>> lamenye...


14. Saya tidak akan/pernah mahu :
>> berkawan dengan bush/blair

15. Telefon bimbit saya :
>> sony ericsson

16. Bila saya terjaga dari tidur di
waktu pagi,
>> saya solat subuh hehe

17. Saya paling meluat bila :
>> org cakap kuat2 dengan tujuan utk tunjuk bagus..klu bagus pun relek ah kan kan?

18. Pesta/Parti adalah :
>> best tapi agak takde paedah sangat

19. Haiwan yang paling comel yang saya
pernah temui ialah :
>> kucing saye 'boy dan princess'

No comments: