Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 07, 2004

denting

List birthdays

1/9 haris harun -- tah mane tah mamat neh
5/9 hawa liyana [dearest cousin]
7/9 munira azman [smka]-- aku rindula kat ko
17/9 salwa jamil [mmu]
23/9 deq no0r [smka]
26/9 FiFi [mmu] -- hot babe tuh..hehe

ramai jugek kawan2 aku yg lahir bln 9 eh?
hmm..skang ni tatau ape jadik..mls btol nak apdet blog neh..
mase bday hawa haritu kitorang gi A&W minum float n waffle with eskrem..hehe missed her..even though die uitm shah alam je..but jarang dpt jumpe..ye la..die dak arki..gile melambak kije..aku plak..tah..byk esemen la jugak..tapi dah die bz aku pon kene wat wat bz gak lah..eheh..
then lps minum tu..i gave a bantal hello kitty as a present..sori hawa..tgh kopak lor..telekom yg baru ni x masuk..sbb abis baya fees aje..ye la..kate amek 7 subjects..huhu..

beberape hari lepas jugaklah tetibe terwat decision utk gi perlis join desa it..sume ni angkara aisyah!! hehe..xdelah..alang2 x dpt gi paris ngan mama..gi perlis pon jadiklah :P so khamis ni ade briefing..n akan bertolak hari jumaat..

pale otak tgh x betul ni..ape2 la yg aku pk..
hmm.. :) x baik kan asik pk pasal org? hehe..terbace kat mane tah ye doa ni 'Ya Allah, kurniakanlah aku cinta org yg benar2 mencintaimu...' :) tapi tu la..layak ke aku ni..nadiah bt azharuddin mendapat org sebagus itu sedangkan diri aku pun tak tereducated secukupnye ttg ilmu islam? well..okie..sebenanrnye sepanjang 5 thn kat smka ustaz ustazah dah banyak kasi input..tapi banyak yg dah terlupe sbb aku x banyak berfikir utk kaitkan diri sendiri dgn agama..sbb aku takut, aku dah banyak wat dose..n takut dgn kemungkinan kat akhirat nnti..

tapi aku pasti..Allah itu Maha pengasih, Maha Adil, Maha Pengampun, Maha bijaksana..dan baaanyak lagi.. aku tau taubat nasuha tu penting..sesungguhnye aku benar2 berharap agar Allah terime taubat aku..klu boleh..dan aku harap Allah izinkan..aku nak berdamping dgn org yg btol2 mencintai Allah ..dan boleh bimbing aku utk same2 memburu cinta Allah..aku nak berdamping dgn org camtu sampai akhir hayat aku :) dan aku btol2 harap zuriat aku kelak..akan jadi lebih baik drpd aku..

aku pun sedar..yg utk mendapatkan segale itu..aku pun kene berusaha..iman manusia kat setipis kulit bawang..make..dgn itu..aku kene la tambahkan ilmu utk tingkatkan keimanan insyaAllah..

fuh..insap aku kali ni..well..things happen ..n the things that happen made me think..
satu lagi..aku nak promote http://rnysa.blogdrive.com kat blog ni..bacela cerite relevankah aku dihatimu ..citer ni psl cinta 2 org sahabat..ok fine..lagi2 cinta..hehe..tapi novel bersiri die ni agak unik sbb die bersulamkan ayat2 alquran dan fikrah2 islami..

pesanan penaja: tujuan aku tulis ni ialah utk ingatkan diri aku diatas kesedaran aku yg sekejap dtg sekejap pergi..tapi sesape yg terbace blog ni..sile lah bace at ur own risk..haha..

EPI BDAY MUNN!!!






No comments: