Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 28, 2007

E r a ( b u k a n e r r a f a z i r a )

Dari hari pertama aku start kije kat shah alam sampai la beberape minggu aku kat cyber ni, mende yg menghiburkan aku pagi2 ialah k&k kat era..

takde k&k haram aku nak bukak era..pening, baik dengar cd ataupun beralih kpd stesen lain..
Tetibe era buat perubahan..no more k&k, ganti with Kiren,AC and Hani.
Nyampah nye aku pagi2 dgr lawak x jadi ac dan hardwork hani utk wat lawak..nyampah tau..sampai migraine aku( ni x la..exagerate je:P)

Lalu, smlm aku pun emel kiran utk lepas geram. (aku x penah buat kije camni)
tetibe die balas ..haa ni la reply drpd kiran..

Subject: RE: K & K always
Date: Mon, 27 Aug 2007 11:37:43 +0800
From: "JAKIRAN, Mas Kiran" Add to Address Book Add Mobile Alert
To: "nadiah azharuddin"

Hello nad….

How r u?? tenkiu sebab masih lagi dengar era.. tak kira lah atas alasan apa sekalipun..
Kitorang tetap menghargainya…..
Emm.. dah dorang nak tukar.. nak wat cam ner kan…
Ada ah sebab kenapa k&k dipisahkan… susah nak diterangkan kat email ni..
Kalau tak takkan ada yang kena tukar kan…

-------------------------------------------------------------------------

Aku ingat krill gi stesen lain..reply dr kiran ni wat rasa ingin tau aku ni melonjak2...
lalu aku reply balik emel kiran tu..haha tengokla kot2 die nak balas :P

Psst..yeh nak balik esok! Doakan kami ngee~

No comments: