Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, February 21, 2009

30 weeks

Alhamdulillah, pregnancy aku dah masuk 30weeks yey! :D

and Alhamdulillah juge aku dpt kije kat cyberjaya..opis dekat je dgn opis encik yeh.
Tapi yg best tuh, parking encik yeh FREE! Maka, kitorang pun parking kat opis Encik yeh la..

Ape ek yg aku dah buat selame aku x update ni?
Meh aku citer sket..

1. Gi balik Perlis
2. Gi mandi kat Gua Kelam masa gerhana matahari
3. Gi Perak tengok Maisarah dgn Suhail yg kecil dan chumil
4. Gi Pangkor ngan Safiyah, Mahadi, Suhail, Maisarah dan Nona
5. Gi Taman Tasik Shah Alam, berkelah makan ayam goreng sambil bagi kure2 dalam air makan fries (kure2 suke makan fries! :D)
6. Gi Intebiu
7. Gi berkelah tengah2 malam kat Tasik Cyberjaya sambil makan burger, roti canai, yong tau foo dan rojak buah
8. Dapat kije
9. Gi sain contract ditemani Shy ngan Mun, pastu berkenalan dgn Pakcik Teksi yang baik dan pasang meter
10. Gi kije (tapi takde kerusi meja lagi..cepat2 laa dapat)
11. Gi Annual Dinner HDC

haa..nanti balik Annual Dinner aku update lagi keh??
Shy, tq bagi lagu Duta ngan Tasya tuhh..I like!! :D

No comments: