Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, May 20, 2011

Lama pulak x update..

Life kat opis skang makin bz..balik pun selalu kul 7-8malam..sebbaik rumah dekat.
Schedule pumping pun dah berkurang dari 3kali kat opis, jadi 2kali je..

Sekali tu pagi smlm ade sorang member ni cerita gaji dia..dia fresh grad tapi gaji dia sama dgn aku rupenye..

Apsal ek gaji fresh grad skang mahal? dulu aku mula2 kije gaji 1.5k je..
hmm..

Pastu pk..nape la aku ni susah sgt nak dpt ape yg aku nak..lucky draw x pernah menang, masuk contest pun x penahnye nak bertuah sgt nak menang..
tp stengah org tu ..kije senang dapat, gaji tinggi, kije senang, masuk contest ape pun menang hahaha

tapi xyah la kot pk bebende tu...takyah ok nak compare2..
cume aku doala kije yg aku baru nak masuk next week better la dari kije sikalangg..aminnnnn

2 comments:

peah said...

ape ni isteri ustaz mempertikaikan rezeki...hahahaha...
aku pun kekadang pikir camtuh gak...tp, dah rezeki kita bnyk nie..redha jele..tp kene redha pas berusaha tau...

nad said...

hahahahah tu la... harus redhaa!!