Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, August 23, 2004

have i not changed?

Time

ape mende peculiar pulak ye title aku harini? lantokle..asalkan ade title. huhuh..baru dpt phonecall dr mama kate aku gune tepon umah sampai RM39..mama kate sume skali phone bill bln ni RM400++..Mak aii..ehehe..utk mengelakkan dr kene marah aku cakaple nnti aku bayo..seb baik le tak sampai seratus. herk..tapi RM39 tu pon senak jugak tu..baik aku gi beli baju! tappe aa dah salah aku..padanla muke aahahah.

hmm xm..xm kali ni la yg paling gile selame2 dok kat MMU ni ha..7 subjects tuh..masing2 pon kene study banyak2..haha..sape suh study last minute? kan padan muke!! dari tadi asek dok depan pc temenung pandang pc..mcm la pc aku ni bleh nak tlg jwbkan soklan pekse esok kan? tapi hisk entah..subject esok agak gile jugak aa..'sales management'. aku x penah gi klas kecuali time aku kene present...tapi sume 4 esemen die aku siapkan aa..isk..tapi tuh aa..13 chapter ni..ketor lutut gue..

td tgh2 weng tadi bukak circles99 dak2 batch smkaks batch spm 2000..huhuh..ade plaknye yg terase ngan aku..siap nak retire plak dr circles99 nih?..hisk ade ke siap kate dak2 yg kua skolah tu lps form 3 rase tersisih? weyy..sape yg sisihkan diri sape skang ni?? hayya..dah kua skolah dah tros ilang..tammo contact kitorang dah..dak2 yg aku contact pon x contact aku balik..abistu cane?

wahai kawan2..itulah motifnye kitowang wat circles99 ni supaye yg jauh didekatkan..yg dekat..di? dekat2kan lagi lah :D..haih..
kpd korang2 yg dah kua skolah tu lps form3..kitorang yg skolah ni bkn nak sisihkan sesape..malah kitorang yg rase kene tinggal tau :(..ye la..yg pandai2 sume dah bwk diri gi mrsm la..kisas la..sains la..mane2 la kan..yg kitorang ni terpakse berdepan dengan 1001 mcm krisis yg melande skolah tu..sedey woo..

eheh tappe2..janji skang ni sume dah masuk ipta/ipts..dah beso panjang dah pon kan? mende2 yg lepas2 tu dahla..takyah ingat2 sangat..lg pun mase tu kite kan budak2 lagi..pale otak pon teperap lagi..tak reti nak wat decision..pk sendirinye kepale je btol..eheh..
tp skang ni happy sketla drpd kat skolah dulu..thanx pa'ah..angah..zai..elin..madia..lina..amy..haa ramai neh..eheh ..sbb dulu kat skolah konon2 cam x sebulu..dah kua skolah..alhamdulillah..elok plak kawan ;)

harap2 skang ni sume dah makin maturedla ye..semoge reunion yg akan dtg, sume2 dak batch kite dpt dtg..baik yg kene buang skolah, yg tinggalkan skolah..ataupun yg merelakan diri sendiri dok dlm skolah tu sampai form5.. :D

mende aku membebel kat blog ni kan? mcm la dak2 skolah aku bace..weyy dah lame gile tinggalkan skolah ni..tapi tuh aa..aku rindu aa kosangor sebenanye..5 thn weh kat sane..

oklah..aku nak sambung study..study sorang2la mlm ni..azrah lepak room aisyah..esok die xde paper..waah!! sonok ronggeng ye ko? tapi besh sbb azrah belikan roti boy!! tengkiyu!! hiks..

dah banyak sgt main dah ni..nak smbg study ni..nad..sile study ok???
hehe wish me luck 4 my xm..

p/s..kande oo kande..nnti dah kompem tiket btau la ek? misyuh!!


No comments: