Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, July 11, 2008

Plain Jane - Nurul Syahida

Internet dah ok, cume taktau nak update ape.

Siang tadi masak nasi ngan ikan sweet sour..bleh la tahan, alhamdulillah. Sendirik masak, sendirik makan..ngan hubby la kan ofkos :P.

Oleh kerana tengah free and available ni, aku rase mcm nak promote novel beshfren aku :D


Her 2nd published novel.


Nurul Syahida (memang nama sebenar) selain best dan solehah, beliau sememangnye amatla talented terutama bab menulis novel. Malah beliau juga single dan available (iklan).

Beliau juge secare tidak sedar, telah menyuntik motivasi terhadap encik Mohd Elyas Harun untuk same2 menulis novel/ buku.

Sama2 lah kite nantikan novel Encik Elyas! :D

Ni promosi buku ke promosi orang? hahah dua-dua pun bole laa...

3 comments:

aula said...

puan nad.. seronoknye korang, dengkinyeee.... wah, shai.... bagusnye promotion.... ehehehhe

Anonymous said...

tula, ade plak org promosikan untuk aku. mekasih nadiah zaujah elyas (macam sedap plak nama macam tu)

by the way... single and available? siapa kata aku available? hati aku dah dimiliki what, org tu je yg tatau hati aku dah dimilikinye... nguahahahahahaha... ok ok... aku single and available.... sigh.....

me a name i call myself said...

cik mun: mai la datang..ajak adik ko ke..shy ke tim ke aa..bleh aku buli korang puas2 kat sini hehe :D

shai: alaa shy..aa kan aku dah rase besalah aaa..aaa...