Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, November 06, 2009

Dera Budak

Aku emosi sebab baru lepas tengok video org dera budak..tatau la..rasenye pengasuh budak ni la kot..jahat gile..

Aku dapat ni pun Liza yg fwd kat emel..

Kalau aku dapat la sesape yg buat dera2 gini..mmg aku x lepaskan dah..
dem je..

Cube korang try tengok video ni..

video

2 comments:

atreyu strange said...

Kalau tak silap, ini kes yang berlaku di Singapura tahun lepas. Melibatkan orang gaji dan anak tuan rumah. Kecoh lah jugak mase tue.

Rafiki said...

Hem, kata nya pengasuh tu dah kena tindakan da..x tau la apa tindakan nya..kita jangan la mudah percaya dgn org..ni pn nasib baik ad cctv..klw xada entah brapa ramai lagi yang dah kena dera mcm tu..