Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, January 29, 2012

anak-anak..

Adam baru discharged dari Annur Hospital Bangi akibat Pneumonia.
Doctor pun terkejut Adam kena Pneumonia, sebabnye, Adam dah amik complete Pneumococcol vaccine..bukan murah woo..

Sian Adam..Kene drip, kene cucuk antibiotik segala..smlm xray pun belum clear Pneumonia dia..tapi doc bagi balik, dengan syarat, Adam kene makan ubat..Alhamdulillah..

Tapi nak dijadikan cerita, aku ni kan kuli batak je kat opis tu..isnin ni ada nak submit tender, maksudnye sabtu ahad mmg kene gi opis laa jawabnye..

Lepas dischargekan adam semalam, aku mintak hubby tlg jaga anak2..sbb nak gi opis..
Tapi ada suara2 sumbang mengatakan aku x pandai buat pilihan..aku utamakan kerja dari anak2..

Gile down..gile2 punye down..menitik2 air mata sepanjang ke opis..sedih gila beb bila org ckp camtu kat ko..lagi2 org tu adalah ..antara org yg paling rapat dgn korang (sepatutnya laa)

So skang ni aku kena gi Opis lagi...Esok aku ada performance review..aku akan gtau bos yg aku xleh kije sabtu ahad dah..by hook or by crook..tataula bos nak kata apa..suh cari kije lain kot??

Ya Allah...bantulah kami

1 comment:

a said...

SABAR YE nad. akak dengar pun, sedddiiih rasa. inikan Nad yang menghadapinya. Tabah ye!