Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 12, 2007

bz dah

Weekend harituh lepak2 ngan mun, tim n shy bersempena weekend terakhir sebagai single :P
Sebenanye nak gi pinjam 11 dulang hantaran kat fa jek, ajak shy..tetibe rase nak angkut je 3 org tuh skali. Kebetulan plak sme pun agak free.

Lps lepak umah kak fa (bergosip seketike psl opis lame) dan tengok perut die yg dah membuyut tuh heh :P kami pun meneruskan rancangan utk bermalam kat umah tim (idea aku)

Best gak, masing2 merepek2 sampai tertido.

Esok pagi tuh mun dah cepat2 bersiap utk gi tangkap gamba kat ampang, meninggalkan aku ngan shy masih bersuke suki di atas tilam empuk rumah tim.
Dlm kul 930 baru kitorang 2 org siap, anta shy terus gi jj bukit raja ngan tim tgk wayang.
Cite ape? Nana Tanjung 2..huhu x best langsung.

---------------

Smlm gi spa, asalnye 4 jam je. Tapi dah aku sorang je customer semalam, treatment aku dilanjutkan kpd 7 jam :D

Dengan ini, saya mempromote Malaysian Holistic Spa, Putrajaya.

---------------

Mase wat spa tu minah yg dok urut aku (zee name die) btau pengalaman die sebelum kawen.
Die cerite psl inai. Die kate nak bg merah kene start pakai dah setiap malam selama seminggu sebelum tarikh kawin.

Aku pun terpengaruh.

Smlm gi petik daun inai blakang rumah, tumbuk ngan nasik and arang. Malam td gak start pakai.
Bangun pagi nih, agak oren la tapi ade 2-3 kuku yg inainye ade separuh jekk.
Bleh eh camtu?

Nampaknye japgi nak kene wat correction.

----------------

Zee citer lagi.
Die ade kawan jd lecturer kat MMU.
Hafiz nama die. Tapi aku x ingat.

Die cite Hafiz ni slalu kije ngan Idham.
Impak Maksima pun Hafiz ni yg tlg buat animation.

Aku dah tengok Impak Maksima.
Aku dah tengok animasi yg die buat.

Sesungguhnye,
aku malu.

Harap maklum :P.

2 comments:

Anonymous said...

ahahaha.. kesian budak MMU itu dikutukmu... patut ko kutuk ahmad idham juge...
uuuu nad dah spa-ed.mesti bersinar2 bile dipanah mentari

Anonymous said...

heheh wek :P bkn budak la..lecturer..budak mmu ok pe, ipin upin oret jek..tu yg malu tuh heh..jht btol aku