Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, June 15, 2011

Alfatihah~

Alfatihah to arwah Shah Reedza Mat Din, suami tercinta kepada Hawa Liyana Hashim dan bapa kepada little Qisya Sofea.

Masih x percaya dgn ape yg dah jadi, tapi dlm masa yg sama sgt kagum dengan ketabahan Hawa.
Dan terlalu kasihankan si kecil Qisya..

Hawa, kami dapat rasa perit hati Hawa walaupun Hawa x tunjuk..
Kami ade untuk Hawa n Qisya..

Malam kejadian kat spital Hawa sebut " Nanti ko tlg aku jaga Qisya tau?" Masa tu aku tahankan airmata tapi sebak didada hanya Allah yg tahu..

Kejadian malam tu left me with no words..this time around I just dont know what 2 say..
Sangat sangat sangat sangat sedih..but somehow, I learnt that I really2 love my dearest hubby and will be with him till the day I die Insyallah..

2 comments:

lina said...

both of them my senior at high school.

sedih dgr berita ni :(

harap kak hawa tabah.

lydzar said...

takutnya kalau perkara mcm ni berlaku pada diri sendiri.. apepon kematian tu pasti, cuma bila je kita tak tau..sobs sobs..

jemput join GA saya :)

http://semuasihatselalu.blogspot.com/2011/07/kedai-triple-s-giveaway-from.html