Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, July 19, 2011

Sawang dah mcm rumah hantu kot?

haha lama gila x update..
bukan xnak, tapi opis tetibe block blogspot..pehtu tetibe dia unblock balik..apetah

So meh aku update random-random:

1. Abg nak gi Cina mlm ni..sampai 27/7 baru balik
2. Erfaan patut cucuk 5 bulan 15/7 haritu, tapi buku dia ilang..camno???
3. Adam tetibe dah xleh berenggang ngan pacifier..dulu kecik2 takmo, cume kalau Qisya dtg rumah mesti dia tarik pacifier Qisya dan masuk dlm mulut dia (ye, mmg x senonoh :p)..tapi sejak adik dia guna pacifier, dia pun nak..lebih2 lak tuh
4. Baru aku tahu, kalau bibik korang lari..imigresen akan denda korang RM250..pandai kannn?? walaupun bibik korang tu lari tinggal baby umo 4bulan sorang2 kat rumah..korang tetap kena bayar denda tersebut..(ni bleh influence pengundian tak? haha)
5. Kije kat tempat baru ni susah dan guna banyak duit..tapi...dia buat aku rasa seperti adult :)
6. Aku jual jemtat RM25 satu balang (48-50pieces)..bukan aku yg buat, aku tlg jual aje..so sape nak leh order kat aku ek

ha skang ni nak kena sambung kije..nanti2 aku update balik ye

p/s sori kat kwn2 yg tinggal msg kat shoutbox..opis ni xleh bukak shoutbox ..bluekk!

No comments: