Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, May 20, 2004

AWAK






______________________________________
message: untuk AWAK
______________________________________
Awak Hari ni awak nampak serabut Semo orang kutuk Tapi ada gak hati yang puji jadik you can always count on me

Awak Hari ni awak senyum kat saye Tapi Saya buat2 tak nampak Padahal nak elak dari pengsan…

Awak Hari ni awak datang kelas saya Tapi Saya buat bodoh ajer Padahal Bumi nie raser cam dah tak cukup graviti

Awak Hari ni awak nampak comel Semo orang puji Tapi saya puji dalam hati Padahal Nak gak puji sekuat hati

Awak Hari ni saya senyum kat awak Tapi Awak jalan depan saya Jadik Senyum pun tak gune

Awak Hari ni awak tego saya Tapi Saya buat2 pekak Padahal Nak elak daripada tak boley berenti borak

Awak Hari ni saya tego awak Tapi Saya tego awak dalam hati Jadik Awak tak penah dengar all the gud lucks and take care hari2

Awak Hari ni kita duduk semeje Tapi Raser cam jauh giler Padahal Tak sampai sedepa

Awak Hari ni awak beratur belakang saya Tapi saya tak tau nak cakap ape Jadik Saya blah mcm tu ajer

Awak Hari ni berubah situasi Tapi Saya still kat sini Padahal Dah kosong tak berisi

Awak Hari ni saya nampak awak dari Mc D Tapi Awak tak macam dulu lagi Jadik Saya terdiam sendiri


Awak Hari ni saya dah janji..nak pergi Tapi Tak tau kenaper tak boley pegi Padahal Ada yang lagi best menanti

Awak Hari ni saya menyesal ade ego yang tinggi Tapi dah takde harapan kat sini Jadik Nak tak nak terpakse sendirik

Awak Hari ni hari terakhir nampak awak Tapi awak tak toleh sini awak focus kat tv

awak hari ni saya tgk gambar kiter senyum tapi gambar tinggal gambar nak buang sayang nak simpan sedey

awak besok antare kita ader “balai berlepas” besok…tak da besok untuk saya besok jugak…tak de besok untuk awak

awak semoge satu hari nanti saya menginsafi diri tak nak ada ego tinggi lagi buwat sakit hati

awak sebelum pergi hari ni..kat sini saya janji semua ni untuk awak… Sebab kenal awak anugerah terindah penah saye miliki….
Terime kaseh AWAK...
________________________________________



eheh..geram lak rase bace mende ni..pepe pon..thanx yeh sbb share mende ni!

No comments: