Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, May 05, 2004






______________________________________
DOA UNTUK KEKASIH
______________________________________
Ya Allah Ya Tuhanku. Seandainya telah engkau takdirkan. Dia milikku tercipta untukku. Dekatkan hatinya dengan hatiku. Tetapkanlah kemesraan antara kami. Agar kebahagiaan ini kekal abadi.

Dan Tuhanku. Seiringkanlah hati kami. Mengharungi hidup yang luas ini. Ketepian yang sejahtera.

Tetapi Tuhanku yang Maha Esa. Seandainya telah engkau takdirkan. Dia bukan milikku. Bawalah ia jauh dari pandanganku. Luput dari ingatanku. Dan peliharalah aku daripada kecewa.

Satu Tuhanku yang Maha Mengerti. Berikanlah aku kekuatan. Meluntur bayangannya ke dada langit. Hilang bersama gelap malam. Agar aku bisa berbahagia. Walau tanpa dirinya.

Dan Tuhanku yang Maha Pengasih. Gantilah yang telah hilang. Tumbuhkanlah yang telah patah. Meskipun tidak sama dengan dirinya. Biar sekuat manapun aku menyintainya. Aku pohon agar Tuhanku. Melenyapkan perasaan ini. Sekiranya dia. Bukan ditakdirkan untukku...

Tetapi Tuhanku. Ku pohon agar takdirMu. Perkuatkan kasihku padanya. Selagi tidak melebihi kasihku padaMu. Ya Allah Perkenankanlah doa hambamu ini


Amin...
________________________________________



thanx chee poon!! hihi..love it!!

No comments: