Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, May 24, 2004

crack

as always

weekend hrtu gi tgk shrek2 kat midvalley. Thanx shy,tim n mun for a blast weekend. Jalan2 ngan shy n tim hr sabtu..gi midvalley..tgk shrek2, makan roti boy ramai2, cari kek utk gi umah mun..dr sane gi book fair kat pwtc..ronggeng2 sampai penat..dah petang baru gi umah mun kat bandar utama. penat tapi sonok..yes ur rite ..ukhuwwah itu indah..

burung2 berkicauan, terbang riang diawangan..dan sebahgia itulah yang kuharapkan..subhanallah..

tingat zaman skolah dulu pada aku yang tak seindah mane. mungkin sbb mase tu aku lom dapat berpk ngan elok lg kot..eheh..tappela..there have to be a reason for wutever that has happen..
5 thn dok asrama..btol2 aja aku erti sahabat,erti kasih sayang..ukhuwwah..a part of how to live life..macam2 agik aah. Banyak gak aku dapat dr kuala selangor tu..kawasan yg sepatutnye khir toyo majukan tapi tak maju2 aku pon x paham apsal..huhuh..

baru2 ni dak2 batch spm2000 ngan pmr98 xsmkaks wat miting kat masjid shah alam vvip miting room. klas gitu yek? eheh ni sumer tugiman nye pasal :P..tapi pepehal thanx aah tugiman...ko adalah diantara org2 yg wat aku rase a sense of belongingness mase miting tuh..sori la aku,tim,mun ngan shy x dpt menumpukan perhatian pade miting tuh sbb tatau nape ade sedikit rase janggal..sowie eh..ehehe..
but beleive me as much as u want our batch to again develop a great bonding (ingat tak mase kite form 3 dulu?) ..i want the same for all us jugak :)..aku pon sayang batch aku wey..ehehe..

banyak yg indah..banyak yang tak..tapi biasela..tah nape kite lebih mudah ingat yang x indah drpd yg indah kan?..that i have to improve..ehehe (banyak sebenanye yg aku kene improve..x cukup ilmu lg aku nih ek :P)

dok kat umah mun mmg sronok..adik2 die yg baru darjah 1 ngan darjah 3 solat jugak walaupun parents takde kat umah..cume lambat sikitla..sbb akak die pon lambat jugak..biasela..kepimpinan melalui tauladan la kan? eheheh..
alhamdulillah..family mun mmg aku salute..
mun pon nampak cam solehah je ngan mak ayah die..hehe..naik saham ko nih mun..aku dah kate ko mesti kawen dulu nyer :P..

konon2 nak balik umah kol 9 pagi esoknye..tapi mak mun suh stay lunch..hmm sedap wooo..ikan bakar ade..ulam ade..ikan goreng ade..kerang ade..nyum nyum!! thanx mun :D
dah tu kol 4 baru betolak balik umah..sebelum tu singgah dulu kat shah alam anta tim kat umah..mmg penat..tapi sonoklah spent time ngan korang..;)

balik umah try baju yg baru tempah untuk majlis kenduri kawen paksu..alahai..x elok pulak..terpakse bwk gi alter dlm 2-3 hari ni..tappela paksu nye pasal insyaAllah nad pakai jugak baju tu wokeh?

weekend ni x sempat jumpe mama abah nisah ngan aiman lame2 sbb lepak ngan budak2 tuh..ehehe..tappe i'll make it up later..

k lah.. nak siap2 gi upgnye agm mlm ni..bloggins later ya..chow!

No comments: