Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, July 28, 2007

SMKA Kuala Selangor

Shy baru sedarkan aku yg group smkaks kat friendster tu aktif rupenye..jadi aku pun masuk dan reply beberape post yg ade..

tapi bile masuk salah satu discussion tu td , buat aku rase nak ketuk seseorang ni..geram dan marah sgt dgn ape bende yg die penah buat. Mmg la die x kaco aku tapi agak mengganggu la pale otak aku sebab tetibe banyak pulak questions arising dlm pale otak aku sendiri.

Haih..tapi dah aku xtau nak buat ape, make aku teruskan life dengan jadi 'aku yg mmg aku'.
Kawan still kawan tapi aku jadi lebih laser, dan laser yg amat bertempat..sape lg nak laser kat die kalau bukan aku kan kan?haha best tau!
Tapi aku laser je tapi xleh ubah die..harap die dah berubah..menyemak je pale otak aku pk.

oke dah cukup luahan perasaan.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yeh mungkin dapat result minggu depan..yey die nak balik dah!! :D
semoge die pas xm, dapat balik mesia bulan 8, senang dapat kije..dan segale urusan dipermudahkan..

Amin

:D

P/s sile tontoni Cintaku di Rumah Susun / Wah cantiknya 2 di Aruna Astro :D boyfriendku anjasmara belakon hikhikhik

Dah ngantok ni..kol 3 pagi dah jam pc aku ni..mari sleeeeppp..

No comments: