Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, February 19, 2010

Jogging bersama Adam!

So satu hari aku dok rumah.

Petang kluar jap pi pasar malam.

Lumayan jugak pembelian hari ini.
Seluar Track biru RM5

Sate Ayam 10,
Sate Daging 10

Nasi Ayam
Pulut Kuning

Laksa
Bihun Sup

Yong Tau Fu

Cakoi


Aku berjaya melimitkan pemakanan satu hari kepada
Pagi: Roti Telur setengah keping

Tghri: Roti dengan Olive spread + 100plus sikit
Petang: 5 sate, 1 cakoi dan.. satu piring kecik Yong Tau Fu

Haha..banyak jugak..

Tadi lepas solat isyak aku ngan yeh gerak gi gym kat pusat komuniti Cyberjaya (sebenanye aku tarik yeh haha)

Tapi setelah bayar RM5 sorang, baru pasan yang gym die dah teruk.
Beskal punye monitor tu dah rosak, dah xleh setting.
Treadmill dari ade 4, tinggal 1 je.


Terus kitorang pulang, amik Adam yang xnak tidur tu dan wat keputusan utk gi Masjid Putrajaya.
Ape lagi, sambil tolak Adam dlm stroller dia.. aku pun jogging.
Dapat la 3 round :D, Adam pun hepi and at least burn jugak la calories kan...ha ha ha

En yeh pun dah bercita2, esok kene beli tracksuit dan kasut sport! Yes bebeh :D

Macam ni la rupe aku tadi..wakaka

5 comments:

akutetapaku said...

hihi...tol ke akak g jog??wah2...skang musim org g jog ler sy rase..td sy jumpe yan,die pon gtau smlm die jog ngn kak wana... nmpaknyer...sy pon kne tobat gak ni...bdn sdg membesar...wawawa

Nadiah Azharuddin said...

hahaha..ceh..yan ngan kak wana dua2 keding..yg ko tuh pun kalau membesar byk mane sgt la weh?? :P sabo je tau

ciPuding_7 said...

pakai short ijau jgk ke nad?
thihihi..
(kena cincang dgn en yeh..)

nad said...

haha a'a cewahhhh :P
geli gila kalau aku pakai camtu..aku pun geli pakai, org pun geli tengok ahaha

beba said...

woh..kena gi jogging gak ni..
kitorang (me and hubby) cakap jek memanjang nak jogging la exercise laa..tpi satu pon tak jalan..hahaah..

bila la nak kurus ni.. :p