Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, February 11, 2010

Meeting dengan Pasta

Haha tajuk takde kene mengena dgn entry.

Semalam me, shy n mun gi plaza perangsang to get some kind of bantuan guaman.
Tapi rupenye kene dapatkan pengesahan pendapatan dari Ketua Kampung :p (which ayah aku bleh signkan kot). Kitorang xde pendapatan la skang ni..xde ape nak disahkan pun..

So kitorang pegi membazir masa kat sacc then terus lepak kat setia alam sampai petang. The day was filled with laughter..mcm takde masalah :D. Ye, kitorang mmg selalu hilang focus, tu sebab kitorang kawan baik.

Aku bwk nasi lemak n super ring, shy bwk cottage fries, mun masak pasta dengan her pink potato. Pink potato itu sgt cool ok.

Lepas maghrib baru start meeting sebenanye. So meeting tu mmg bukan dengan pasta, tapi saje je nak wat entry camtu :p.

Ade few things yang aku jot down to ask our lawyer. Tapi bile balik rumah, ayah aku kate die dah call kan alvin and semua soalan aku kind of terjawab...

Pagi ni diisi dengan phoning MyIpo (kalau nak buat search kene pegi bangunan tu harap maklum, sebab database xde dlm internet and bayaran dikenakan sebanyak RM10 satu jam).

Tried calling PIC kat MOE tapi xde respon lagi..so akan try lagi petang ni.

Harapan aku skarang, may Allah The Almighty shows that m.o.n.e.y is no longer in power.
Sekian Terima kasih.

No comments: