Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, April 12, 2010

Isnin Biru

Oh kenape aku dah experience isnin biru ni? Padehal baru je lebih kurang sebulan aku kije sini..
Tadi dlm bas mule la ..teringat adam lah ape lah..hehe ke penangan jadi ummi?? mungkin gak lah :P

Hopefully hari ini dari kul 9-6 will go smoothly :)

Semalam gi makan2 sempena birthday Adam at San Fransisco Pizza Bangi..Adam dapat beskal, kereta, dan menan. Alhamdulillah, rezeki dia ..
Pastu pulak semalam, Toys R Us yang kat Subang Parade tu buat clearance. Sbb nye smlm last day diorang operate kat Subang Parade..lepas ni kat bangunan mane tah..
So rezeki Adam..dapat la ummi ngan abi dia beli menan jugak kat dia hehe

Pagi tadi Adam tido nyenyak sgt, rase kesian nak kejut die bangun untuk hantar dia turun bawah so bibik bleh tengokkan..tapi sampai je kat bawah dia terus bangun, senyum and insist nak makan pisang ..haha lega

Hmm..baru terbace blog cikpid yang beberapa org rakan bloggers dah terpaksa privatekan blog..haih..tu la..sebbaik aku x kena camtu walaupun dah bertahun2 tulis blog..
Mungkin blog ni takde readers, kehilangan readers akibat terlalu bosan sampai berdarah hidung..ataupun aku adalah blogger yang x disukai..haha apekah?

Tapi itu la..aku pun x paham..aku pun bloghop gak..tapi perlu ke tinggalkan komen yang menggangu ataupun buat sesuatu yang menghuru harakan kehidupan blogger tersebut??

haha ayat..tapi itulah..
renung2 kan dan selamat beramal :)

No comments: