Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 13, 2010

Naik Han2

Ha kan aku cerite pasal swimming pool aku beli kat Adam tu kan..
Bile balik rumah try pam tokleh plak..pool tu collapse balik. Belek punya belek nampak la berlobang2 pool tuh..

Sebbaik simpan resit, semalam kitorang pun pegi la balik kedai Manjaku yang kat Bangi tu.
Gi kat counter tunjuk resit and cerite sket2, die pun terus suruh ambik yg baru dan test dulu.
Aku pun dengan senang hati dan riang gembira pegi la ambik pool yg baru (tinggal 1 je!!) pastu suruh la mamat kat situ tlg test kan..
Ini dialog nye:

Aku: Tlg test boleh?
Mamat: Tak payah, balik pam..kalau bocor dtg balik tukar
Aku: Ini nak tukar la ni, yang saye beli harituh bocor..so nak test la
Mamat: Tak payah..kalau saya pam macam mana nak angkut??
Aku: (Ini part yang aku naik hantu) pam je la!! nanti kalau ok, keluarkan la angin dia!! U pakai pam letrik, bukan susah pun!
Mamat: Saya cakap sikit saja..u cakap banyak..
Aku: (lagi la aku hangin) mestila saya kena ckp banyak..saya bayar. Sape u punya manager?
Mamat: Ada bawah, baju hijau.
Aku: U nama sape?
Mamat: Lee
Aku: Ok, nanti saya jumpa dia.

terus mamat tu mengerjakan swimming pool seperti yg diminta :P.
ok, bile kite marah org..kite pun mestila rase guilty dan geram at the same time kan?
so aku pun gi dok jauh2, suh laki aku je tengokkan..
tetibe nampak manager dia..saja je aku bejalan ke arah mngr sambil pandang mamat tuh..ha gelabah kau!! hahaha

aku xtahan nak gelak, terus ambik adam blah gi bahagian lain.
Dah settle psl pool kitorang pun masuk kereta..rupenye yeh kate, mamat tu x berenti mintak mahap kat yeh..hahahaha padan muke :P

Tapi takpela..aku x boikot pun kedai tuh..huhu

No comments: