Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 16, 2010

Aku sebijik cawan

Gambar dapat kat Google..Aku x la cantik camni..tp lebih kurang camni..

Aku dihadiahkan kepada tuanku oleh sepasang 'newly weds' sebagai doorgift di majlis perkahwinan mereka.

Aku sedar, aku x la mahal, x la cantik sangat..tapi aku sangat berguna kepada tuanku itu. Lebih2 lagi dimasa2 dia kelaparan di opis. Dia akan membancuh nestum, milo atau kopi menggunakan sahabatku si Sudu.

Satu hari, bos tuanku itu telah diserang satu penyakit. Aku x pasti la pulak ape nama penyakit tersebut. Tetapi penyakit tersebut telah mengakibatkan bos tersebut mencampakkan aku dan rakan-rakan bersama2 dengan sahabatku si Sudu ke dlm tong sampah.

Jika aku punya suara atau tenaga, dah lama aku belasah boss tersebut ataupun paling lekeh..jerit nama tuanku itu..

Tapi apekan daya..aku hanya mampu terdengar dia memanggil2 aku keesokkan harinya..

Aku yakin, dia amat merindui aku dan si Sudu..dan yang paling penting dia tgh lapar Nestum!

No comments: