Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 29, 2010

Online Payment - GSC Ticket

Ape yg saya suke pasal Alamanda?
Pasal dia ade cinema, dan cinema dia adalah GSC.

Ape saya suke pasal GSC?
Pasal senang nak beli tiket online..kerana saya adalah sungguh pemalas untuk beratur panjang2 semata2 utk beli tiket wayang haha..

so petang semalam dalam pukul 3, aku message hubby 'abg nak tgk wyg x? Gullivers Travel'
dia balas 'kul bape?'
aku balas 'kul 745'
dia balas lagi 'sempat ke?..sempat kot kan? oklah..beli la kot? tapi Adam cemana ek?'
aku balas 'xpe, bibik dah rehat 1 hari sebab Adam kuar jalan gi Aquaria dgn Tokbi n Tokmi dia..dah tanye bibik pun, dia kata ok..anyway 7.45pm xde la lambat sgt abis pun nnti'
dia balas 'ok, belilah..nanti dapat tac number abg fwd'

haha..maksudnye..aku akan bayar tiket gune Maybank2u encik hubby!! ahaha..ye la kan, kitorang dua org ni x pakai credit card..pastu Maybank2u aku dah mati n x activate balik time tuh..so ade la alasan kenape encik suami kena belanje tiket wayang kan? wahaha..

so hasilnya:

Haha..seat blakang skali plak tuh..sebbaik la x ramai nak tengok..ye la..kate weekdays kan :D
Camne? Best ke cite Gullivers Travel ni?

Haha..best tapi bodo gile..tapi aku x kisah, aku mmg layan je cite bodo2 ni.. i loooikkeee..kihkihkih

Nak buat review? Mana la I reti..review2 ni sila suh cik novelis Puan Nurul Syahida buat k? :)

Pastu sebelum balik tlg belikan tiket Tron 3D utk mama, abah n aiman..tapi kene queue..mmg nyampah..tapi bile sampai rumah, rupenye harini abah kene gi KK so tiket tu hampir2 burn..

Sebbaik encik suami berjaya cuti dan berjaya suh Jabal dan Aiman temankan dia tgk Tron tu..maka, skang ni aku kat opis sambil menanti jemputan encik suami dari Alamanda..haha

Tapi tulah..mcm kesian lak mama ngan abah xleh tgk Tron..so ape lagi? Beli online lagi lah..I the very likee!

Sorila..tepakse merahkan confirmation ID tuhh..sebab diorang baru nak tengok cite tu esok :D

No comments: