Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, December 26, 2010

Sekitar Kenduri Radzi dan Megat

Radzi ialah cousin aku..laswik kitorang beramai2 gi kenduri dia kat Raub (akad nikah) and diswik kitorang gi kenduri dia kat Sunway..

Syok..sebab sume sedara mara kumpul ramai2. Ye, mmg aku masih sakit kaki sbb still bengkak akibat terseliuh harituhkan..tapi tulah...aku ni pun bukan leh dok diam..lagi pulak bukan senang nak abiskan time ngan adam dan abinye..

below are the pics..layannn..

Radzi dan Azura..mane pengapit pempuan? ana la dunno haha kena tanye photog

nabil, mamat, azra, kakak, meimei, adam and engge..sebahagian dari kanak2 yg hantu kamera di majlis tersebut..wahaha

Pakcik ni suara power..power gile ok! x tipu!

Adam dan Qisya (anak dara Hawa Liyana @ cousin aku)..masing2 dlm dunia sendiri :p

Hensem x? kih kih kih

Hmm..gamba aku? tarak..may buyung ini sgt gomok sampai xdak baju cun utk dipakai..so nak masuk gambo pun malasshh..

Pas abis kenduri kitorang gi kenduri akikah opismet hubby (anak si Megat) kat Shah Alam. Makanan sangat sedap! Pastu aku beriya la nak gi uptown..tapi encik hubby tanak..sedih ade, geram pun ade..tp nak wat camne..kang aku pakse gak gi ade yg wat muke x puas ati..so oleh kerana malas nak layan balik je laa..

sebelum tuh call shy tp dia x angkat, call tim lak dia suh dtg rumah..dah hubby malas nak gi uptown segala..aku pun jadi ngantok dan xde mood..maka, sume aktiviti hancus..

haha..esok cadangnye nak gi pebaik kelisa yg kena langgar lari depan rumah harituh (kejam kan jiran aku?) huhu..tp tatau la lagi sok bleh bgn awal pagi ke tak..kuikuikui..kate weekendd!!

Akhir kata..selamat bercuti :)

No comments: