Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, March 11, 2011

first GA from senangmenang.miezaniera.com


Hehe..GA ni ditag oleh Pn. Izzah (mamaqari) kite. Izzah ni sebenanye bestfriend aku masa sekolah rendah, pastu x jumpe dah. Alih2 terjumpe gak kat blog..rindu sebenanye dgn minah ni..dgn Sophia Zurina dan juge Fadzilah Mohamad. Dulu kitorang satu klas sama2 kat SRSS19, Subang Jaya masa 5 Jiwa Murni kan? hehe..

Okeh..back to senangmenang! Sila la tengok headerku..sangat simple, malah terlalulah simplenyee..
And kalau lah aku jd 3 pemenang utama..dapat laaa merasa header yg cunmelecun dr miezaniera (berangan mode) hehe..

Jom la join..dah nak tarikh tutup dah ni..
Sape yg teringin tu, below are the terms n conditions k..mudah je :)

Ehem..sebelum tu..saya nak tag :

Shai, Poon, Angah, Azie dan Baya



syarat penyertaan :

1. buat entry ringkas brtajuk “first GA from senangmenang.miezaniera.com”

2. masukkan back link ke entry ni “http://senangmenang.miezaniera.com

3. follow blog miezaniera.blogspot.com

3. masukkan banner ga ni kt sidebar blog anda.

4. masukkan senangmenang.miezaniera.com dalam blogroll/bloglist anda. (senang nk tau any updating nanti)

5. tag 5 orang rakan anda.

6. lastly tinggalkan komen anda di entry ini ok.





2 comments:

Jery Mszi said...

ruginya lmbt tahu psl ni .... so ada lain2 tak yg akak tahu ...thanks

anak en lee said...

huhu..
aku kah yg ditag itu?
alamak..hari ni last day?
sempat kah aku? msti tak ni..

sbb aku kan agak malas sket orgnya nak apdet2 blog ni ditambah pula aku merupakan sorang pekerja yg berdedikasi yg tak suka mengulo ketika keje!(sila muntah!) ;p
huhuhu...