Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, October 14, 2008

Congratulations!!

Tahniah Tahniah Tahniah
kepade Encik Mohd Yeh kerana telah berjaya menamatkan pengajian beliau gi University Al-Azhar, Mesir!!


*clap clap clap*

Me so proud of u laling :D

Alhamdulillah..
Nantikan kepulangan kami ke tanah air..suatu hari nanti! :D
Insyallah!


Kata2 Hikmah pada hari ini:


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Peringatan utk diri sendiri dan sume sume orang pun juge :)

13 comments:

Lina said...

congrats for both of u!!
balik ar mesia cepat2 nad..

anak en lee said...

nad,
sampaikan CONGRATS aku kat en yeh ko ye..
pastu aku tak sabo nak tggu ko balik mesia nih..
nak rase ko nye sate yg enak itu..
huhuhu... ;p

Twiggy said...

very nice words of wisdom there :)

congratulations to your husband nad :) he's so lucky to be able to complete his studies with a pretty wife around, a baby waiting in the tummy and a great future waiting wherever the two of you go!

shai said...

YAY!!!!

clap clap clap clap clap!!!!

ciPuding_7 said...

ooo.. tokyeh dah grad yer..
tahniah kerana bakal blanja aku kepsi kt mesia..

bes kan? hehehe..

ummi said...

Nad, peringatan yang baik.

Cepat kemas2 barang!!!

mieza said...

rezeki nad, rezekit..ingat tu :)

dah dah cepat balik malaysia!! ehehehe

hawa said...

yeay!!!!

alhamdulillah.. mesti baby dlm perut pun guling2 suke.. huhu..

cepat blk mesia tau.. aku nak geng pakai baju maternity.. :p

RozIlah Kamarudin ImOlie said...

kak olie, pun ucapkan Mabruuk!!!

degree in apa ye?? curious aje... jealous tgk org graduate al-azahar..

b4 blk mesti dtg alex ye..

mana tau kot2 kite related??

Muhamad Elyas Harun said...

degree in syariah islamiah. InsyaAllah sebelum balik kalau kami pegi Alex kita jumpa :)

Thanks!

PNJang MNjang said...

Alhamdulillah
Tahniah ustad Yeh

Balik cepat! mai ajaq kat arif minda. Ustad tak dak!

nad said...

Lina: tq!! yupp2..akan balik secepat yg boleh kuikuikui

Angah: Thanks

Raje: Thanks :D. May all your dreams come true okie? ;)

Shy: Clap clap aje? Kenirojes plis!! hak hak hak

Pa'ah: ahahahaha tokyeh kate insyallah :P

Kak Opin: hehehe tatau nak kemas ape dulu ni ..eksaited! :D

Miza: tu la..alhamdulillah. Mesti..mesti kene balik cepat..I have to make it 2 ur wedding remember? :D

Hawa: ahahaha guling2..x sabar nak tgk die guling2 :P..haa nanti aku balik tah tah ko dah deliver kot?

Kak olie: heheh insyallah..tapi kite ni jenis x berape kenal sgt sedare belah pahang **ketuk pale sendiri**

Pnjang&Mnjang: Tengkiyukk!!

yeh said...

Boleh paknjang! no problem! eheh