Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, September 04, 2008

4th Ramadhan

Penatnye nak ngabiskan 1 cawan susu nih..tapi demi kesihatan aku paksekan jugak le yee. Aku x suke la minum susu, tatau ngape. Tapi kalau campo coklet ke neskape ke..aa suke la sikit.

Semalam tengahari dok lepak2 dengan Yeh teman die study, sambil2 tu hint2 la kate daging abis la..beras dah nak abis la..hehe biaselakan. Tetibe ade org ketuk pintu rumah. Suspen!

Rupenye jiran atas rumah kitorang ni datang bagi beras 2kilo, kurma 1kilo, gula 1paket ngan ayam mentah sekor.
Syukur tak terhingga, alhamdulillah..tak payah nak keluar gi beli barang makanan utk minggu ni hehe. Dahla time ni musim panas, puasa plak tu, fatigue gile plak tu 2-3 harini..uii mau pensan kami.

So buke puasa semalam, juadahnye ialah nasik ayam! Memandangkan takde timun dan salad, nasik ayam kami berulamkan kacang panjang, gargil dan tomato. Gargil tu ape? Gargil tu sejenis ulam mesir yg penuhh dengan khasiat. Bak kate org la kan 'kalau tahu khasiat gargil ni, gerenti tanam bawah katiilll!!'
Kenapa tanam bawah katil? Aku pun tatau.

Aku rase nak tengok Dark Knight la..tunggu nak donlod tak klua2 lagi yg elok. Dengar kate DVD klua Christmas..betul ke?
Agak2 kalau gi tengok wayang bulan puasa ni..ok tak?
Heh..



uu..sedapnye

3 comments:

Anonymous said...

dark knight sgt besh!!!

ShilaShower said...

minom susu tuh. bagos untok kesihatan. ehehehhe ;)

aku dah skip anmum 2 hari. pasal stock abes. aku gi JJ tadek, gi cold storage tadek.

next nak tgk kat k4, ke tesco ke.

Anonymous said...

mieza: uh..dont speak! ahah memain je..jeles aa nih!!

shila: oh? tengah musim anmum kot? aku minum je susu ape pun shila..ok gak kot?