Erfaan's First Birthday ticker

Lilypie First Birthday tickers

Adam's Second Birthday ticker

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 03, 2008

Makanan dan Puasa

Harini dah masuk hari ke3 puasa.
Aku nak masak ape harini? Aku pun tatau lagi

Semalam buat sup daging, bergedil, sambal belacan, telur goreng dgn cucur keledek.
Ape itu cucur keledek? Versi kuih keria yang diconvertkan menjadi cucur kerana tak cukup tepung nak dibuat bentuk tayar. Haa..resepi baru ni..sedap, cube korang try. Salut ngan gula sikit, maka rasa kuih tersebut akan jadi sebijik cam keria. Oh marvelous!

Dan setelah menjenguk blog ema semalam, aku dan hubby terpengaruh untuk masuk website yang dia cadangkan disini
Sangat awesome! Inilah hasilnya:





Tq Ema yg baik!
Hihi....uuu..tetibe rasa nak beraya kat mesia..
Jom?

5 comments:

Azie Nazri said...

hehehehe.
sangat comel dan bes!

ﺇﺭﻣﺎﻳﻨﺘﻲ ﺇﺳﻤﺎﻋﻴﻞ said...

heheh.. bes kan? certain efek die nmpak mcm real jek. klakar pn ade. syok utk mengisi mase lpg. huhu! ;)

btw, selamat meng'invent' resepi2 terbaru. hehh..

nad said...

azie: sangat! nape lama x update blogg?

ema: uh bes! banyak lagi, tapi lelain tu bagi yeh plak la aplod..kang korang bosan haha

resepi baru? macam2 dah kitorang invent dan akan menginvent banyak lagi kalau bahan nak masak bende yg kitorang nak tu tak cukup

haa nak wat cemane, kate dok luo..
eh terase mcm tulis blog plak kat tempat komen ni heh

ciPuding_7 said...

cooooooolllllllllllllll...

aku nak buat gak..

nad said...

pa'ah: tuh aa..sile2..tempek aa kat blog!